Potřebujete poradit? Volejte Po-Pá 08:00 - 15:00   +420 773 500 504

Jak nakupovat na ebal.cz

  1. Vyberte si produkt

    Pokud se v našem množství začnete ztrácet, můžete produkty filtrovat podle barvy, ceny a typu produktu.

  2. Zkontrolujte všechny parametry

    Před objednáním si projděte základní parametry, zvolte barvu a zamyslete se i nad příslušenstvím, které budete potřebovat.

  3. Vložte zboží do košíku

    Košík si můžete prohlédnout v horní části obrazovky a snadno v něm zboží upravovat či odebrat.

  4. Zvolte způsob dopravy

    Dopravu zdarma máme od 4000 Kč kurýrem DPD či 123kurýrem, nevztahuje se ale na nadrozměrné zásilky, které se posílají spediční společností TopTrans, nadrozměrné zboží je označeno v detailu produktu. Nebo si zboží můžete vyzvednout osobně. Stačí si tedy vybrat způsob doručení, který vám vyhovuje nejvíce.

  5. Vyberte způsob platby

    Nabízíme možnost platby dobírkou při převzetí zásilky a nebo bankovním převodem na účet či platbou kartou přes platební bránu GoPay.

  6. Vyplňte adresu dodání

    Pokud byste potřebovali fakturu vystavit na jinou adresu než na tu dodací, stačí zakliknout možnost Fakturační adresa je odlišná od dodací a tu následně vyplnit.

  7. Klikněte na objednat

    Po vyplnění všech důležitých polí už stačí pouze souhlasit s obchodními podmínkami a kliknout na tlačítko Objednat.Potvrzení objednávky vám přijde během chvíle e-mailem.

O zpracování objednávky
vás informujeme e-mailem v těchto krocích

  • Potvrzení objednávky

    V tuto chvíli dostane vaše objednávka své číslo. Pokud byste potřebovali udělat nějakou změnu, nebo jste dlouho nedostali zprávu, mějte při komunikaci s námi toto číslo.

  • Zabalení balíku

    O tomto kroce vás e-mailem neinformujeme. Proto si o tom, jak balíme zboží, můžete přečíst tady. Vždy je ale vaše zásilka zabalena tak, aby zvládla cestu i pár výmolů, které může na cestě potkat.

  • Expedování zboží

    Pokud máme zboží skladem, vaši objednávku zabalíme, posíláme dopravci a vám přijde další e-mail s informací o expedování z našeho skladu.V případě, že čekáme na zboží od výrobce, můžete na tento e-mail chvíli čekat. Jak dlouho? Přečtěte si více o dostupnosti zboží.

  • Převzetí kurýrem

    Kurýr, který vaši zásilku převezeme, nejdřív putuje na centrální sklad. Z něj se všechny zásilky rozváží na jednotlivé regionální depa. Tam si následující pracovní den zboží převezmou jednotliví kurýři. O tom, kdy k vám balík dorazí, vás bude informovat kurýrní služba.

  • Žádost o zpětnou vazbu

    Pár dní po obdržení zásilky od nás dostanete e-mail, ve kterém vás požádáme o hodnocení produktu. Pokud už jste si na nové židli chvíli poseděli, vaše recenze pomůže dalším zákazníkům i nám.

Nechcete si objednávat zboží online?
Objednávky přijímáme také:

Stačí nás kontaktovat

Státním podnikům a firmám bez možnosti platit zboží na dobírku či předem na účet nabízíme možnost nákupu se splatností.

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám PO–PÁ od 8:00 do 15:00

  +420 773 500 504

Zboží přidáno do oblíbených.

Zboží odebráno z oblíbených.