Reklamace

Jak reklamovat?

  • Pokud si přejete reklamovat zboží zakoupené na našem obchodě www.ebal.cz, stáhnětě si prosím tento 

    reklamační formulář (pdf, 315kb)

    a vyplněný zašlete na adresu info@ebal.cz, do předmětu uveďte "reklamace". V ideálním případě k emailu přiložte fotografii znázorňující poškozené zboží. 

 

  • Reklamované zboží můžete osobně předat, nebo zaslat přepravní společností na tuto adresu:


    ADK Trade s.r.o.
    Mánesova 235
    Vysoké Mýto
    56601

  • K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o koupi v našem obchodě.

Je přijaté zboží poškozené?

  • Při převzetí zásilky od přepravce si zboží vždy zkontrolujte.
  • Pokud zásilka jeví známky poškození, zásilku nepřebírejte.

Je zásilka nekompletní, nebo obsahuje jiné zboží, než jste si objednali?

  • V takovém případě nás neprodleně kontaktujte. 

    Infolinka: +420 773 500 504
    Email: info@ebal.cz