Reklamace

Jak reklamovat?

  • Pokud si přejete reklamovat zboží zakoupené na našem obchodě www.ebal.cz, stáhnětě si prosím tento reklamační formulář (pdf, 49kb)
    a vyplněný zašlete na adresu info@ebal.cz, do předmětu uveďte "reklamace". V ideálním případě k emailu přiložte fotografii znázorňující poškozené zboží. 
  • Reklamované zboží můžete osobně předat, nebo zaslat přepravní společností na tuto adresu:

    ADK Trade s.r.o.
    Mánesova 235
    Vysoké Mýto
    56601

  • K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o koupi v našem obchodě.

Je přijaté zboží poškozené?

  • Při převzetí zásilky od přepravce si zboží vždy zkontrolujte.
  • Pokud zásilka jeví známky poškození, zásilku nepřebírejte.

Je zásilka nekompletní, nebo obsahuje jiné zboží, než jste si objednali?

  • V takovém případě nás neprodleně kontaktujte. 

    Email: info@ebal.cz

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám PO–PÁ od 8:00 do 12:00

  +420 773 500 504

Zboží přidáno do oblíbených.

Zboží odebráno z oblíbených.