Reklamace
Jak reklamovat?
- Pokud si přejete reklamovat zboží zakoupené na našem obchodě www.ebal.cz, stáhnětě si prosím tento reklamační formulář (pdf, 49kb)
a vyplněný zašlete na adresu info@ebal.cz, do předmětu uveďte "reklamace". V ideálním případě k emailu přiložte fotografii znázorňující poškozené zboží. - Reklamované zboží můžete osobně předat, nebo zaslat přepravní společností na tuto adresu:
ADK Trade s.r.o.
Mánesova 235
Vysoké Mýto
56601 - K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o koupi v našem obchodě.
Je přijaté zboží poškozené?
- Při převzetí zásilky od přepravce si zboží vždy zkontrolujte.
- Pokud zásilka jeví známky poškození, zásilku nepřebírejte.
Je zásilka nekompletní, nebo obsahuje jiné zboží, než jste si objednali?
- V takovém případě nás neprodleně kontaktujte.
Email: info@ebal.cz